FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

 

I. Zakupy i płatności

1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Nazwa banku: mBank S.A.

Numer konta bankowego: 77 1140 1124 0000 4639 2500 1001, w tytule należy wpisać numer zamówienia bądź imię i nazwisko osoby zamawiającej.

2. Czy muszę zakładać konto aby móc dokonać zakupów ?

Nie trzeba zakładać konta by móc dokonać zakupów w naszym sklepie. 

3. Jakie są formy płatności ?

Występują u nas dwie formy płatności: płatność przy odbiorze (gotówką albo kartą) oraz przedpłata ( przelew natychmiastowym, bankowym oraz kartą płatniczą. )

4. Czy mogę zmienić złożone zamówienie ?

Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, w tym celu należy zalogować się na swoje konto i przejść do zakładki Twoje konto bądź skontaktować się z Nami telefonicznie bądź mailowo. 

5. Jak mam sprawdzić status mojego zamówienia ?

Dokonując zakupów w naszym sklepie zostają Państwo informowani na bieżąco o procesie zakupowym a ponadto mogą status zamówienia mogą Państwo sprawdzić na naszej stronie w zakładce Moje zamówienie - Sprawdź status zamówienia.

6. Jaki termin obowiązuje konsumenta od odstąpienia od umowy?

Termin odstąpienia od umowy wynosi 30 dni. 

7. Czy mogę anulować złożone zamówienie ?

Złożone zamówienie mogą Państwo anulować logując się do panelu klienta na stronie a następnie przechodząc do Twoje konto - Zamówienia i dostępne środki. Zamówienie można także anulować kontaktując się z nami telefonicznie lub  mailowo.

 

II. Dostawa

1. Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia ?

Posiadamy cztery formy dostawy zamówienia Poczta Polska Paczka 48h Odbiór w Punkcie, Poczta Polska Paczka 48h z dostawą do klienta, InPost- Paczkomaty 24/7, oraz kurier DPD.

2. Ile będę czekał na dostawę ?

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy dostawy i waha się od jednego do trzech dni roboczych.

3. Jakie są koszty dostawy ?

Przedpłata: 1. Poczta Polska Paczka 48h Odbiór w Punkcie wynosi 9,90 zł, 2. Poczta Polska Paczka 48h z dostawą do klienta wynosi 12,90 zł, 3. InPost - Paczkomaty 24/7 wynosi 10,90 zł, 4. Kurier DPD wynosi 14,90 zł.

Natomiast płatność przy odbiorze: 1. Poczta Polska Paczka 48h Odbiór w Punkcie wynosi 11,90 zł, 2. Poczta Polska Paczka 48h z dostawą do klienta wynosi 14,90 zł, 3, InPost - Paczkomaty 24/7 wynosi 11,90 zł, 4. Kurier DPD wynosi 16,90 zł.

4. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, wszystkie zamówienie można odebrać pod adresem - 64-100, Leszno, ul. Miernicza 4.

5. Od jakiej kwoty występuję dostawa gratis?

Darmowa dostawa jest dostępna od kwoty zakupów 299 zł.

6. Gdzie mogę śledzić zamówiony towar?

Każde zamówienie można śledzić po zalogowaniu się na naszą stronę a następnie przejście do zakładki Moje zamówienie - Śledź przesyłkę.

 

III. Zwroty

1. Jak dokonać zwrotu ?

Chcąc dokonać zwrotu należy zalogować się na naszą stronę, następnie Twoje konto - Zwroty towarów i wybrać dodaj zwrot.

2. Jak otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienia ?

Środki za zwrot zamówienia zostaną zwrócone w takiej formie jakiej Państwo wybrali podczas składania zwrotu.

3. Ile czasu będę czekał(a) na zwrot środków ?

Zwrot środków zwrócimy Państwu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

4. Czy otrzymuję zwrot kosztów przesyłki w przypadku częściowego odstąpienia od zakupu ?

Tak, zwracamy 100% kosztów przesyłek.

 

IV. Reklamacje

1. Gdzie mogę zgłosić reklamację?

Chcąc dokonać zwrotu należy zalogować się na naszą stronę, następnie Twoje konto - Reklamacje towarów i wybrać dodaj reklamacje.

2. Jak otrzymam zwrot środków za reklamowany towar ?

Środki za reklamacje towaru zostaną zwrócone w takiej formie jakiej Państwo wybrali podczas składania reklamacji.

3. Jakie produkty nie podlegają zwrotowi ?

Wszystkie produkty które noszą ślady użytkowania.

4. Jak wygląda procedura reklamacji?

Po złożeniu reklamacji i dostarczeniu reklamowanego produktu obsługa sklepu w ciągu 14 dni wyda decyzje dotyczącą rozpatrzenia reklamacji. Niezależnie od podjętej decyzji zostaną Państwo poinformowani mailowo.

5. Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić się z obsługą sklepu pod numerem telefonu - 663 533 075 lub mailowo - kontakt@domoli.pl. Takie zgłoszenie powinno zawierać podstawowe dane jak Imię i Nazwisko odbiorcy, numer zamówienia oraz okoliczności w których Państwo spostrzegli, że Państwa paczka jest uszkodzona.

 

V. Obsługa sklepu

1. W jakich godzinach Państwo pracują ?

Sklep nasz pracuje od godziny 8:00 - 16:00.

 

VI Pozostałe

1. Autoryzacja producentów

Sklep Domoli posiada autoryzacje producentów na dystrybucje takich Polskich marek jak : Pucuś, Smart Kitchen, Garden Life, Grill time, Domowa spiżarnia, Regalo Design i Emalia.

2. Czy jest możliwość zakupów hurtowych ?

Prowadzimy sprzedaż detaliczną jak i hurtową. W przypadku chęci dokonania większej ilości zakupów prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny w celu ustalenia indywidualnej oferty.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel