Proces reklamacyjny

1. Aby móc dokonać reklamacji należy zalogować się do swojego konta na platformie sklepowej - Domoli.pl. Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz wybrać " Nie pamiętam loginu lub hasła " a następnie podać adres email którego użyłaś ( łeś ) do rejestracji konta lub podawałaś (łeś ) podczas zakupów. 

Po zalogowaniu się do sklepu ujrzysz panel użytkownika który wygląda następująco :

Wybierz trzecią kolumnę od prawej strony " Reklamacje towarów ". Jeśli chcesz dodać nową reklamację wybierz Dodaj reklamacje a aby przejrzeć bieżące Twoje reklamacje.

2. Po wybraniu Dodaj reklamacje otworzy się nowe okno, znajdziemy tutaj listę produktów które zakupiliśmy w Domoli. Aby dodać którykolwiek produktów z listy do reklamacji należy kliknąć Reklamuj ten towar. Po wyborze produktu do reklamacji przejdziemy do kolejnego kroku. W przypadku pomyłki możemy cofnąć się do poprzedniej strony wybierając u dołu z lewej strony Wróć do poprzedniego kroku.

 

3. Następnie w składaniu reklamacji należy wybrać formę dostawy reklamowanego towaru. Wybierz najwygodniejszą formę dla Ciebie.

3 krok reklamacji towarów w sklepie domoli

 

 4. Nasz zespół po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem zaakceptuje go. Otrzymasz od nas osobną wiadomość mailową. Możesz teraz wejść ponownie na swoje konto i wydrukować zgłoszenie reklamacji które dla Ciebie przygotowaliśmy klikając w otrzymanej wiadomości Status zgłoszenia bądź wybierając Twoje reklamacje na koncie po zalogowaniu. Następnie należy wybrać zgłoszenie które chcesz wydrukować lub przejrzeć o nim informacje.

 

5. Ostatnim krokiem jest wydrukowanie zgłoszenia klikając Wydrukuj zgłoszenie reklamacji. To już wszystko, jeśli masz problem z którymkolwiek z powyższych kroków prosimy o kontakt telefoniczny - 663 533 075 bądź mailowy - kontakt@domoli.pl.

 

reklamacje towarów ostatni krok

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel